Apeliacinį skundą gali paduoti visi proceso dalyviai.
Reikalavimai apeliaciniam skundui
Apeliacinis skundas turi atitikti Administracinių bylų teisenos įstatyme nustatytus reikalavimus. Jame turi būti nurodyta:
Kartu su apeliaciniu skundu turi būti pateikiami skunde nurodyti įrodymai, taip pat duomenys apie tai, kad už skundą sumokėtas žyminis mokestis. Prie atstovo paduodamo apeliacinio skundo turi būti pridedamas dokumentas, įrodantis jį paduodančio asmens įgaliojimus.
Kai apeliacinis skundas paduotas raštu, apeliacinio skundo su priedais egzempliorių (kopijų) turi būti tiek, kad juos būtų galima įteikti kiekvienai proceso šaliai ir dar liktų vienas egzempliorius teisme.
Naudojantis portalu e.teismas.lt, nereikia pateikti papildomų apeliacinio skundo kopijų.
Apeliacinio skundo atsisakymas
Apeliacinį skundą padavęs asmuo turi teisę skundo atsisakyti iki teismo posėdžio pradžios, jeigu byla nagrinėjama rašytinio proceso tvarka, arba iki baigiamųjų kalbų, jeigu byla nagrinėjama žodinio proceso tvarka. Apeliacinio skundo atsisakęs asmuo pakartotinai jį paduoti neturi teisės.
Tel. (8 5) 279 1005
El. paštas: info@lvat.lt
Darbo laikas
I-IV 8.00 – 17.00
V 8.00 – 15.45
Pietų pertrauka 12.00 – 12.45
Skundų ir prašymų priėmimo raštinėje laikas:
Pirmadienis 8.00 - 17.00
Antradienis 8.00 - 17.00
Trečiadienis 8.00 - 17.00
Ketvirtadienis 8.00 - 17.00
Penktadienis 8.00 - 15.45
Pirmadieniais ir trečiadieniais nuo 17.00 iki 17.30 teisme priimami iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ir skundai.
Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė sutrumpinama viena valanda.